×
    Karolina Bursa

    Karolina Bursa /

    Nowy menadżer ds. jakości w Open Finance Kredyt gotówkowy

    Anna Oleksiak-Kuna dołączyła do Open Finance i Home Broker, obejmując stanowisko Managera ds. Zarządzania Jakością Obsługi Klientów. To kolejna inicjatywa w ramach działania spółek, które jakość i standardy obsługi Klientów stawiają na pierwszym miejscu.

    „Jakość” i  „zaufanie” to wartości na których budujemy pozycję rynkową. Stale wprowadzamy inicjatywy jakościowe w naszych spółkach, a teraz przyszedł czas na kolejne mocne „uderzenie”. Cieszymy się, że Ania dołączyła do Open Finance i Home Broker oraz objęła tak strategiczną funkcję. Liczymy na Jej energię, wiedzę, a przede wszystkim wzmocnienie naszych standardów w relacjach z Klientami czy partnerami biznesowymi – jakość naszych usług to absolutny priorytet na 2018 rok – mówi Przemysław Guberow, Prezes Zarządu Open Finance i Home Broker.

    Anna Oleksiak-Kuna jest uznaną profesjonalistką w obszarze zarządzania jakością w relacjach z Klientami. Posiada wieloletnią praktykę w różnorodnych branżach (m.in. hotelarskiej czy w tzw. healthcare czyli obszarze zdrowia i opieki medycznej). Co istotne – zdobywała doświadczenie na międzynarodowych rynkach, dzięki czemu ma porównanie i wiedzę z zakresu dobrych i unikalnych praktyk stosowania standardów obsługi Klientów, które można wdrażać także w polskich firmach.

    Anna Oleksiak-Kuna jest absolwentką kierunku „Finanse i bankowość” na Akademii Finansów w Warszawie. W latach 2003-2009 związana była z wymagającą branżą hotelarstwa pracowała m.in. w Courtyard by Marriott Warsaw International Airport, jak również w Marriott International w Kazachstanie, Rosji i krajach Unii Europejskiej, gdzie przygotowywała i wdrażała kompleksowy plan szkoleń pracowników, związany z otwarciem 4 nowych hoteli.

    Następnie, doświadczenie zdobywała w Lux Med, gdzie w latach 2009-2015 piastowała stanowisko Dyrektora ds. Jakości Obsługi Klienta. Inicjowała oraz wdrażała projekty doskonalenia jakości obsługi Klienta oraz m.in. implementowała standardy obsługowe w procesie integracji 4 spółek medycznych (dla grupy 7 000 pracowników).

    W latach 2015-2017 Anna Oleksiak-Kuna pełniła funkcję Dyrektora Biura Obsługi Klienta i Zarządzania Jakością w PZU Zdrowie. Tworzyła, wdrażała i nadzorowała standardy obsługi i komunikacyjne w relacjach z Klientami VIP, jak również współtworzyła VIP Contact Center. Ponadto, m.in. kompleksowo zarządzała badaniami jakości obsługi Klienta oraz nadzorowała proces obsługi reklamacji.

    W wolnych chwilach interesuje się psychologią, modą, sportem oraz rozwojem potencjału osobistego.

    Ekspert Finansowy

    Karolina Bursa

    Umów spotkanie z Ekspertem Open Finance

    Umów spotkanie w oddziale:

    Podaj poprawne dane

    Podaj poprawne dane

    Podaj poprawne dane

    Podaj poprawne dane

    Podaj poprawne dane

    Infolinia 801 600 200

    Oddział

    Nasza infolinia pracuje od poniedziałku do piątku,
    od godziny 8.00 do 20.00

    Dziękujemy

    Twój formularz został wysłany poprawnie. Skontaktujemy się Tobą w ciągu 24 godzin by porozmawiać o Twoich potrzebach kredytowych.

    Umów spotkanie