Nowy menadżer ds. jakości w Open Finance

„Jakość” i „zaufanie” to wartości na których budujemy pozycję rynkową. Stale wprowadzamy inicjatywy jakościowe w naszych spółkach, a teraz przyszedł czas na kolejne mocne „uderzenie”. Cieszymy się, że Ania dołączyła do Open Finance i Home Broker oraz objęła tak strategiczną funkcję. Liczymy na Jej energię, wiedzę, a przede wszystkim wzmocnienie naszych standardów w relacjach z Klientami czy partnerami biznesowymi – jakość naszych usług to absolutny priorytet na 2018 rok – mówi Przemysław Guberow, Prezes Zarządu Open Finance i Home Broker.
Anna Oleksiak-Kuna jest uznaną profesjonalistką w obszarze zarządzania jakością w relacjach z Klientami. Posiada wieloletnią praktykę w różnorodnych branżach (m.in. hotelarskiej czy w tzw. healthcare czyli obszarze zdrowia i opieki medycznej). Co istotne – zdobywała doświadczenie na międzynarodowych rynkach, dzięki czemu ma porównanie i wiedzę z zakresu dobrych i unikalnych praktyk stosowania standardów obsługi Klientów, które można wdrażać także w polskich firmach.
Anna Oleksiak-Kuna jest absolwentką kierunku „Finanse i bankowość” na Akademii Finansów w Warszawie. W latach 2003-2009 związana była z wymagającą branżą hotelarstwa pracowała m.in. w Courtyard by Marriott Warsaw International Airport, jak również w Marriott International w Kazachstanie, Rosji i krajach Unii Europejskiej, gdzie przygotowywała i wdrażała kompleksowy plan szkoleń pracowników, związany z otwarciem 4 nowych hoteli.
Następnie, doświadczenie zdobywała w Lux Med, gdzie w latach 2009-2015 piastowała stanowisko Dyrektora ds. Jakości Obsługi Klienta. Inicjowała oraz wdrażała projekty doskonalenia jakości obsługi Klienta oraz m.in. implementowała standardy obsługowe w procesie integracji 4 spółek medycznych (dla grupy 7 000 pracowników).
W latach 2015-2017 Anna Oleksiak-Kuna pełniła funkcję Dyrektora Biura Obsługi Klienta i Zarządzania Jakością w PZU Zdrowie. Tworzyła, wdrażała i nadzorowała standardy obsługi i komunikacyjne w relacjach z Klientami VIP, jak również współtworzyła VIP Contact Center. Ponadto, m.in. kompleksowo zarządzała badaniami jakości obsługi Klienta oraz nadzorowała proces obsługi reklamacji.
W wolnych chwilach interesuje się psychologią, modą, sportem oraz rozwojem potencjału osobistego.
Ekspert Finansowy
Karolina Bursa