Jak wygląda model obsługi Klienta w czasie pandemii?

08/25/2020

Rzeczywistość zmienia się na naszych oczach – tak w skrócie można podsumować zdarzenia z ostatnich miesięcy, kiedy to świat opanowała pandemia COVID-19. Zewsząd otaczały nas hasła: „Zostań w domu” a maski na twarzy oraz wdrożenie dystansu społecznego spowodowały zmiany w funkcjonowaniu nas wszystkich. Zmiany te dotknęły również w oczywisty sposób funkcjonowanie wszystkich gałęzi gospodarki oraz firm, w tym również firm z sektora finansowego. Dotychczasowy model funkcjonowania, oparty na bezpośrednim kontakcie z Klientem, musiał zostać ograniczony do kontaktu zdalnego. Skrzętnie budowane zaufanie, oparte na standardach obsługi naszych Klientów oraz profesjonalizmie i wiedzy eksperckiej pracowników Open Finance, musieliśmy przenieść z dnia na dzień na alternatywne formy kontaktu: kontakt telefoniczny, mailowy oraz inne zdalne kanały komunikacji.

 

 

Z tego artykułu dowiesz się:

 

Jak Open Finance przygotował się do nowej rzeczywistości?

Wiele firm na rynku zostało zaskoczonych nową sytuacją, wiele z nich przez długi czas próbowało się odnaleźć w nowej rzeczywistości. Open Finance miał tę zdecydowaną przewagę nad konkurencją, że już w 2019r. posiadał gotowe do wdrożenia procesy zdalnej obsługi Klientów. Procesy te były stworzone z myślą wdrożenia innowacji na rynku usług finansowych, zaopiekowania się Klientami, którzy cenią swój czas i zależy im na możliwości kontaktu z ekspertem z dowolnego miejsca i w dogodnym czasie w bezpieczny sposób. W 2019 r. stworzyliśmy procesy, które wychodziły naprzeciw a nawet w pewnym stopniu wyprzedzały oczekiwania naszych Klientów. Nikt wówczas nie przypuszczał jak wielkie zmiany przyniesienie ze sobą nadchodzący wówczas 2020 r.

Drogi zapoznania Klienta z ofertami kredytowymi

Klienci Open Finance mają do wyboru dwa alternatywne sposoby zapoznania się z ofertami kredytowymi, dzięki temu mogą czuć się bezpieczniej a co najważniejsze to oni decydują się na formę kontaktu z naszymi Ekspertami.

Pierwszy sposób kontaktu polega na spotkaniu w placówce Open Finance lub w dogodnym dla Klienta miejscu, podczas którego Ekspert przedstawia Klientowi najlepsze rozwiązania dotyczące m.in. kredytów hipotecznych, kredytów gotówkowych i innych rozwiązań finansowych. Ekspert w czasie spotkań sprawdza zdolność kredytową, pomaga w przygotowaniu wniosków kredytowych oraz kompletowaniu dokumentów np. od deweloperów.

Drugi sposób kontaktu z Klientem to proces zdalny, który przedstawia się następująco:

Krok 1 – Klient zdalnie kontaktuje się z naszym Opiekunem Klienta. Podczas rozmowy badana jest zdolność kredytowa, zostają przedstawione oferty banków a razem z nimi listy potrzebnych dokumentów do złożenia wniosku kredytowego

Krok 2 – Klient wybiera banki z najkorzystniejszymi dla niego ofertami

Krok 3 –  Klient kompletuje niezbędne dokumenty a ich skany wysyła do sprawdzenia do Opiekuna Klienta, dzięki czemu ogranicza do minimum wizyty w oddziale Open Finance

Krok 4 – Następuje umówienie spotkania celem odebrania oryginałów dokumentów, a następnie Ekspert składa wnioski do banków. Po pozytywnej decyzji kredytowej następuje podpisanie umowy kredytowej w placówce bankowej.

Jakie są korzyści współpracy z Open Finance?

Powyższy model, składający się tylko z 4 kroków, pozwala na zachowanie najwyższych standardów obsługi oraz rzetelne i profesjonalne zaopiekowanie się naszym Klientem przez cały proces związany z ubieganiem się o kredyt hipoteczny . Nieodzowną korzyścią dla Klienta jest poczucie bezpieczeństwa zarówno zdrowotnego jak i finansowego, gdyż ma on pewność, że na każdym etapie jego sprawą  zajmują się eksperci w dziedzinie finansów. Szukanie rozwiązań jest wpisane w codzienne funkcjonowanie Open Finance. Nasza nazwa nawiązuje do otwartości: aktualna sytuacja powoduje, że jesteśmy jeszcze bardziej otwarci na naszych Klientów, na ich potrzeby a równolegle jesteśmy otwarci na nowe możliwości kontaktu z Klientami. Nowa rzeczywistość to nie tylko zagrożenia, to również, a może przede wszystkim, nowe szanse związane choćby z obniżonymi stopami procentowymi. Nowe szanse z kolei to nowe potrzeby, które warto powierzyć w ręce profesjonalistów. A jakie potrzeby mają Państwo? Jak możemy pomóc Państwu? Porozmawiajmy o tym 😊

 

Sprawdź też:

Ile czasu trwa uzyskanie kredytu hipotecznego podczas pandemii COVID-19

Czy banki zaostrzą kryteria udzielania kredytów z powodu koronawirusa?

Umów darmowy kontakt z Ekspertem Open Finance

  • Wygodnie - rozmowa telefoniczna lub spotkanie
  • Kompleksowe wsparcie
  • Bez zobowiązań
c5eb9ea0-7b7e-4588-b0b3-c4bc40acaff5.jpg

Powiązane artykuły

kredyt bez wkładu.png
12/03/2021

Mieszkanie bez wkładu własnego

Nowy program rządu „Mieszkanie bez wkładu własnego” daje możliwość zaciągnięcia kredytu mieszkaniowego bez wymaganego wkładu własnego. Dla młodych osób odłożenie wymaganego przez banki minimalnego wkładu własnego na poziomie 10% jest czasochłonne, mogłoby zająć nawet kilka lat. Państwo zdecydowało się na ułatwienie tego procederu, tak więc przyjrzyjmy się założeniom narzuconym przez rządzących.
więcej >
Kredyt gotówkowy jak się przygotować.png
12/03/2021

Kredyt gotówkowy – jak się przygotować?

Zbliżają się święta, a co za tym idzie zwiększone wydatki. Jeśli już dziś martwisz się, że Twój budżet tego nie wytrzyma, to może nie warto się zamartwiać tylko sprawdzić jak możemy sami sobie pomóc. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest poszukać korzystnego kredytu gotówkowego, który pomoże nam zrealizować nasze plany. Jak uniknąć błędów przy wyborze oferty kredytu gotówkowego? Podpowiemy Ci w tym artykule.
więcej >
Co jeśli nie będę spłacać raty kredytu
12/03/2021

Kredyt hipoteczny – co jeśli nie będę spłacać rat kredytu

Dobrze jest patrzeć zawsze optymistycznie w przyszłość, ale trzeba również zakładać te czarne scenariusze. Dlaczego? Żeby nic w życiu nas nie zaskoczyło. W obecnej sytuacji ekonomicznej, z wciąż rosnącymi stopami procentowymi również należy przygotować się na różne sytuacje. Warto zastanowić się już dziś, co trzeba byłoby zrobić, jeśli utracilibyśmy płynność finansową z różnych powodów.
więcej >