Loading...

Spółka Open Finance

Relacje inwestorskie

Rada Nadzorcza

Tobiasz Bury

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Wykształcenie:

  • 2013-2013 – Harvard Business School, Harvard University – Advanced Management Program, AMP 185;
  • 2006-2007 – Kellogg School of Management, Northwestern University – Master of Business Administration (MBA);
  • 1997-2002 – Szkoła Główna Handlowa (SGH) – Magister,  Kierunki: Zarządzanie, Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze;
  • 2000-2001 – Umea School of Business and Economics, Umea University;

Doświadczenie:

  • 10.2016-obecnie – Idea Leasing SA – Członek Rady Nadzorczej;
  • 10.2016-obecnie – Getin Leasing SA – Członek Rady Nadzorczej;
  • 2014-2016 – TU Link4 SA – Członek Rady Nadzorczej;
  • 2014-2016 – Grupa PZU – Członek Zarządu TUnŻ PZU Życie SA oraz Dyrektor Grupy PZU;
  • 2010-2014 – PZU SA i PZU Życie SA – Dyrektor Zarządzający ds. Sieci w Grupie PZU;
  • 2009-2010 – PZU Życie SA – Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Masowej PZU Życie;
  • 2009-2009 – PZU Życie SA – Dyrektor Zarządzający ds. Sieci Agencyjnej PZU Życie;
  • 2002-2008 – The Boston Consulting Group – Manager;

 

Leszek Czarnecki

Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Leszek Czarnecki jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, doktorem nauk ekonomicznych Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Doświadczenie zawodowe:

  • 2005 - 2007  wybrany na Gracza Roku w rankingu organizowanym przez polską edycję magazynu Forbes
  • 2005 - otrzymał prestiżową Nagrodę Lesława A. Pagi - za osiągnięcia i osobisty wkład w rozwój rynku usług finansowych w Polsce
  • 2004 - dziennik "The Financial Times" uznał Pana dr Leszka Czarneckiego za jedną z 25 wschodzących gwiazd europejskiego biznesu, które w najbliższej przyszłości wyznaczać będą kierunki rozwoju rynków finansowych. Na prestiżową listę "FT" Pan dr Leszek Czarnecki wpisany został jako jedyny Polak
  • 1998 - został laureatem światowego finału konkursu "Young Business Achiever" w Pekinie
  • 1998 - otrzymał nagrodę dla jednego z 10-ciu najlepszych menadżerów w Europie Środkowej "The best CEO in Central Europe" przyznaną przez "The Wall Street Journal"
  • 1991 - Europejski Fundusz Leasingowy S.A
  • 1986 -1990 - Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii "TAN" S.A., członek Zarządu, następnie Przewodniczący Rady Nadzorczej

 

Jacek Lisik

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, ukończył: 1986 Politechnika Wrocławska, specjalizacja: automatyka przemysłowa i robotyka, mgr inż. 1989 Politechnika Wrocławska, specjalizacja: systemy informatyczne, mgr inż.

Posiada certyfikaty wydane przez Fundację Rozwoju Rachunkowości w zakresie: emisji akcji, emisji obligacji i rachunkowości zarządczej. Ukończył również seminarium z nowoczesnych metod zarządzania na Schulich School of Business w Toronto.

Doświadczenie zawodowe:

  • 2015-obecnie – Członek Rady Nadzorczej Banku Polskich Inwestycji S.A.;
  • 2014-obecnie – Członek Rady Nadzorczej Noble Securities S.A.;
  • 2012-obecnie – Członek Rady Nadzorczej Getin Noble Bank S.A.;
  • 2004-obecnie – Członek Zarządu spółki ASV Lider Sp. z o.o. (dealer Mitsubishi Motors);
  • 2003-2004 – Wiceprezes, a następnie Prezes Zarządu Carcade S.A. (leasing), obecna nazwa Getin Leasing;
  • 2000-2003 – Prezes Zarządu Internet Service S.A. (platforma motoryzacyjna mojeauto.pl);
  • 1997-1999 – Prezes Zarządu MR Leasing Service S.A.;
  • 1995-1997 – Wiceprezes Zarządu MR Leasing Service S.A. (leasing);
  • 1989-1995 – Prezes Zarządu Robomatic Sp. z o.o. (systemy komputerowe);

 

Izabela Lubczyńska

Członek Rady Nadzorczej

Izabela Lubczyńska jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów). W 2009 roku ukończyła Executive MBA program Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a w 2013 roku studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Z Getin Holding S.A. związana zawodowo od 2003 roku, gdzie pełniła m. in. funkcję Menadżera Audytu Wewnętrznego, a ostatnio Dyrektora Zarządzającego Obszarem Audytu Wewnętrznego i Monitoringu Grupy Kapitałowej. Obecnie pełni funkcję Członka zarządu Getin Holding SA.

Izabela Lubczyńska zasiada w Radach Nadzorczych następujących spółek:

  • Open Finance S.A. w Warszawie,
  • Idea Expert S.A. w Warszawie,
  • Carcade sp. z o.o. w Kaliningradzie,
  • Getin International S.A. we Wrocławiu
  • Idea Bank S.A. w Warszawie
  • Getin Leasing S.A. we Wrocławiu
  • MW Trade S.A. we Wrocławiu

 

Aneta Skrodzka-Książek

Członek Rady Nadzorczej

Doświadczenie:

  • 01.2015-obecnie - Idea Bank SA; Członek Zarządu, zarządzający Departamentami: Nadzoru na Spółkami Zależnymi, Ryzyka Operacyjnego oraz Compliance w Banku
  • 05.2010-12.2014 - Nordea Bank Polska, Warszawa; Dyrektor Komórki Audytu Wewnętrznego obejmującej Polskę, Rosje oraz Kraje Bałtyckie, w Banku Nordea, podmiotu w Grupie Kapitałowej Nordea Bank AB
  • 09.2007-05.2015 - KPMG LLC, Moskwa, Rosja; Dyrektor w Departamencie Audytu, z ostateczną odpowiedzialnością za badanie sprawozdań finansowych oraz Starszy Manager dla klientów wysokiego ryzyka. Badanie sprawozdań finansowych US GAAP / SOX / IFRS.
  • 09.1996-09.2007 - KPMG Audit, Warszawa; Starszy Manager (od 2004), w Departamencie Audytu, ICE (Informatyka, Komunikacja, Rozrywka). Badanie sprawozdań finansowych US GAAP / SOX / IFRS.
  • 1999-2001 - KPMG LLP, Atlanta, Georgia, USA; Supervisor w Departamencie Audytu, na podstawie oddelegowania do KPMG USA. Obsługa klientów nowych technologii, e-commerce, internet oraz software.

Posiadane kwalifikacje oraz wykształcenie:

  • ACCA, członek Association of Chartered Certified Accountants, Wielka Brytania,
  • 09.2003 - Biegły Rewident; Krajowa Izba Biegłych Rewidentów,
  • 01.2008 - Certified Public Accountant, AICPA, Georgia, USA,
  • 12.2003 - Certified Internal Auditor, IIA,
  • 06.2013 - Szkoła Główna Handlowa, Warszawa, 1991-1996 Magister: "Finanse i Bankowość", specjalizacja "Rachunkowość".

 

Małgorzata Szturmowicz

Członek Rady Nadzorczej

Posiada wykształcenie wyższe. Uzyskała tytuł magistra na Akademii Polonijnej w Częstochowie, specjalność: tłumacz języka niemieckiego (2005 r.). Ponadto uzyskała tytuł magistra w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, specjalność: ekonomia (2006 r.). Ukończyła również studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (2009 r.). Pani Małgorzata Szturmowicz odbywa obecnie aplikację celem uzyskania tytułu biegłego rewidenta. Ponadto pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej LC Corp Sky Tower sp. z o.o.

Doświadczenie zawodowe:

  • 2016.10-obecnie – Open Finance S.A., Członek Rady Nadzorczej;
  • 2014-obecnie – Idea Bank SA, Członek Zarządu;
  • 2012-2013 –  Grupa Kapitałowa Idea Bank SA, Dyrektor Finansowy;
  • 2011-2012 – Tax Care SA, Dyrektor Finansowy;
  • 2004-2011 – Ernst&Young Audit sp. z o.o., Senior Consultant;

 

Stanisław Wlazło

Członek Rady Nadzorczej

Wykształcenie:

  • 2010-2013 – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - studia doktoranckie;
  • 1980-1985 – Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) - magister;

Doświadczenie zawodowe:

  • 2012-obecnie – Rewersis Sp. z o.o – współwłaściciel – Prezes Zarządu;
  • 2014-obecnie – Elbost Sp. z o.o. – współwłaściciel – Wiceprezes Zarządu;
  • 2003-2011 – Towarzystwo Ubezpieczeń Europa SA we Wrocławiu – Wiceprezes Zarządu;
  • 2003-2011 – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa SA we Wrocławiu – Wiceprezes Zarządu;
  • 2002-2003 – Zakłady Lniarskie „Orzeł” S.A. w Mysłakowicach k/Jeleniej Góry – Członek Zarządu;
  • 2001 – STGroup S.A. we Wrocławiu – Członek Zarządu ds. Finansowych;
  • 1999-2001 – MR Leasing Service S.A. we Wrocławiu (obecnie EFL Service S.A. ) – Prezes Zarządu;
  • 1998-1999 – Agencja Ratalnej Sprzedaży „ARS” S.A. we Wrocławiu – Dyrektor Ekonomiczno-Finansowy, Prokurent Spółki;
  • 1995-1998 – Towarzystwo Ubezpieczeniowe „EUROPA” S.A. we Wrocławiu –  Wiceprezes Zarządu, Prezes Zarządu, Członek Zarządu;
  • 1995 – Europejski Fundusz Leasingowy S.A. we Wrocławiu – Specjalista ds finansowych;
  • 1994-1995 – Bank Cukrownictwa „CUKROBANK” S.A. we Wrocławiu – Dyrektor Oddziału;
  • 1992-1994 – Dolnośląski Bank Gospodarczy S.A. we Wrocławiu – Główny Księgowy, Wiceprezes Zarządu;
  • 1989-1992 – Jelczańskie Zakłady Samochodowe „JELCZ” w Jelczu - Laskowicach – Kierownik działu ekonomicznego
  • 1985-1989 – Jelczańskie Zakłady Samochodowe „JELCZ” w Jelczu - Laskowicach – Referent ds ekonomicznych i planowania

Ponadto:

  • 2016-obecnie – Członek Rady Nadzorczej Open Finance TFI SA w Warszawie;
  • 2012-2016 – Członek Rady Nadzorczej GetBack SA we Wrocławiu;
  • 2010-2011 – Członek Rady Nadzorczej M.W. Trade SA we Wrocławiu;
  • 2009-2015 – Członek Rady Nadzorczej Przedsiębiorstwa Innowacyjno - Wdrożeniowego Hovertech SA  w Miłoszycach;
  • 2005-2006 – Członek Rady Nadzorczej RB Expert SA we Wrocławiu.

 

Openfinance

Skontaktuj się z doradcą
Open Finance!

Wypełnij poprawnie formularz:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na zasadach określonych w regulaminie.
Tak Nie
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na zasadach określonych w regulaminie
Tak Nie
Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Open Finance SA z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych do Home Broker SA z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33 oraz Open Brokers S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33 na zasadach określonych w regulaminie.
Tak Nie
zaznacz wszystkie zgody

Open Finance Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000196186, NIP 5213280836, REGON 015672908, której kapitał zakładowy wynosi 543 566,63 zł tel. 22 427 47 00, fax 22 276 20 75, e-mail: kontakt@open.pl.
Open Finance SA stosuje rekomendację dobrych praktyk dla doradców kredytowych przyjętą przez Związek Firm Doradztwa Finansowego oraz Związek Banków Polskich.
Wszystkie rozmowy telefoniczne prowadzone z konsultantami infolinii Open Finance, w trosce o jakość usług, są rejestrowane. Koszt połączenia zgodny ze stawką operatora.
Usługa dostępna w oddziale.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies
Openfinance

Prosimy o pozostawienie
opinii o stronie

POZOSTAŁO 1200 ZNAKÓW

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na zasadach określonych w regulaminie.
Tak Nie
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na zasadach określonych w regulaminie
Tak Nie
Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Open Finance SA z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych do Home Broker SA z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33 oraz Open Brokers S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33 na zasadach określonych w regulaminie.
Tak Nie
zaznacz wszystkie zgody

Open Finance Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000196186, NIP 5213280836, REGON 015672908, której kapitał zakładowy wynosi 543 566,63 zł tel. 22 427 47 00, fax 22 276 20 75, e-mail: kontakt@open.pl.